Καλώς ήρθατε στο Wilio!

Βλέπετε το Wilio ως μη εγγεγραμμένος πελάτης

Μεταβείτε σε επαγγελματίες
Πλοήγηση
Υπηρεσίες
Λίστα τιμών
Σχετικά με την εφαρμογή
Κατεβάστε την εφαρμογή
Πώς λειτουργεί
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε
Επικοινωνήστε μαζί μας
Σχετικά με το Wilio
Συνδεθείτε
Καλώς ήρθατε στο Wilio!

Βλέπετε το Wilio ως μη εγγεγραμμένος πελάτης

Μεταβείτε σε επαγγελματίες
Πλοήγηση
Υπηρεσίες
Λίστα τιμών
Σχετικά με την εφαρμογή
Κατεβάστε την εφαρμογή
Πώς λειτουργεί
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε
Επικοινωνήστε μαζί μας
Σχετικά με το Wilio
Συνδεθείτε

Εγκαταστάσεις Αστικών Υποδομών Κοινής Ωφέλειας

Ψάχνετε για πάροχο πολιτικού μηχανικού; Έχουμε 26.307 παρόχους σε αυτήν την κατηγορία. Αποστολή ερωτήματος.

Ξεκίνα

32.323 εγγεγραμμένους επαγγελματίες

85.295 λυμένα έργα

4.8 από τις 5 Μέση αξιολόγηση των εμπειρογνωμόνων μας

226 512 Εγκαταστάσεις εφαρμογής

Εγκαταστάσεις Αστικών Υποδομών Κοινής Ωφέλειας

Χρειάζεστε υπηρεσία στον τομέα του πολιτικού μηχανικού; Η Wilio θα σας βοηθήσει να βρείτε ειδικούς ποιότητας στο σχεδιασμό και την υλοποίηση τοπικών δρόμων και ειδικών σκοπών, σιδηροδρομικών γραμμών και τελεφερίκ, αγωγών αερίου. Η τιμή των επικοινωνιών μεταφορών εξαρτάται συνήθως από το εύρος των υπηρεσιών. Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες: διαβουλεύσεις, αλλαγές στο έργο, έξοδα μεταφοράς που παρέχονται από έναν από τους 26.307 επαγγελματίες μας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Δείτε επίσης:Τιμές

32.323 εγγεγραμμένους επαγγελματίες

85.295 λυμένα έργα

4.8 από τις 5 Μέση αξιολόγηση των εμπειρογνωμόνων μας

226 512 Εγκαταστάσεις εφαρμογής

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Τι πρέπει να ξέρετε

Μηχανικά κτίρια Το κτίριο είναι μια δομή κατασκευής που χτίστηκε με εργασίες κατασκευής από τα προϊόντα κατασκευής που είναι σταθερά συνδεδεμένα με το έδαφος. Ο στερεός συνδυασμός με το έδαφος είναι κατανοητός για τη σύνδεση της στερεάς βάσης, το εξάρτημα της δομής των σωρών ή άλλων αγκυρών ή τη σύνδεση της κατασκευής στο δίκτυο ή στον τεχνικό εξοπλισμό της επικράτειας. Ωστόσο, είναι επίσης τα κτίρια που χτίστηκαν κάτω από το έδαφος. Κτίρια όπως περιγράφεται παραπάνω χωρισμένα σε δύο βασικές μεγάλες ομάδες και δομές γης και κτίρια μηχανικής. Τα κτίρια κτιρίων καλύπτονται κτήρια, συμπεριλαμβανομένων των υπόγειων χώρων. Αυτά είναι τα μπλοκ κατασκευής που έχουν σχεδιαστεί για την προστασία των ανθρώπων, των ζώων ή των πραγμάτων. Μπορεί να μην έχουν τοίχους, αλλά πρέπει να έχουν στέγη. Σύμφωνα με το σκοπό της χρήσης της κατασκευής γης, αυτές χωρίζονται σε κατοικίες ή μη οικιστικά κτίρια. Στην επόμενη ενότητα, δεν θα πληρώσουμε αυτή τη δομή ομάδα, αλλά θα επικεντρωθούμε στη δεύτερη μεγάλη ομάδα κτιρίων, σε μηχανικά κτίρια. Τα κτίρια μηχανικής όσον αφορά τη νομοθεσία προσδιορίζονται σε ομάδες σύμφωνα με ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά. Ένα από τα χαρακτηριστικά αυτά είναι ότι η σχετική ομάδα δομής έχει θέσει όρους σε συγκεκριμένους νόμιμους κανονισμούς, όπως ο οδικός νόμος, ένας νόμος για τον διάδρομο, τις τηλεπικοινωνίες, ένα δίκαιο εξόρυξης και ούτω καθεξής. Η πρώτη ομάδα κτιρίων μηχανικής είναι κτίρια αυτοκινητοδρόμων, δρόμοι, μονοπάτια, θαλάσσια αιτήματα ή ακάλυπτο πάρκινγκ. Εδώ είναι το κτίριο των διαδρόμων μεταφοράς στην επιφάνεια της Γης με το γεγονός ότι διαιρούνται περαιτέρω με ένταση φορτίου κυκλοφορίας, σύμφωνα με τις φυσικές δυνατότητες του χώρου κυρίως σε σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος. Σε αυτή την ομάδα των κτιρίων μηχανικής, είναι επίσης απαραίτητο να γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένα τμήμα για την κατασκευή και τη διαχείριση του οδικού δικτύου μεταξύ της Εθνικής Εταιρείας Αυτοκινητοδρόμου, τη Σλοβακική οδική διαχείριση, τις υψηλότερες εδαφικές μονάδες, τις πόλεις και τους δήμους. Η σημασία και η ανεπάρκεια του οδικού δικτύου είναι μια πλειοψηφία που επηρεάζει την ανάπτυξη της επικράτειας όχι μόνο μετά τον οικονομικό χώρο. Στην οικοδόμηση αυτών των μηχανικών κτιρίων, είναι πάντα μια εκτεταμένη επένδυση, το τοπίο της γης, ένας σχετικά μεγάλος χρόνος κατασκευής, αλλά και για συνεχή παρέμβαση στην άνεση της ζωής στην περιοχή, επομένως διάφορα πρόσθετα μέτρα χρησιμοποιούνται συχνά κυρίως για τη μείωση των επιπτώσεων της αυξημένης θόρυβο, σκόνη και φωτισμό. Για παράδειγμα, τοίχωμα θορύβου ή πράσινες γέφυρες που μπορούν να περάσουν με ασφάλεια τη συχνή εθνική οδό και τους δρόμους με ασφάλεια. Η κατασκευή ενός ταξιδιού ή αυτοκινητοδρόμου είναι μια μεγάλη παρέμβαση στην επικράτεια και, ως εκ τούτου, πρέπει να είναι απολύτως φυσιολογική ώστε, παρά τους αυξημένους πόρους, όλες τις δυσμενείς παρεμβάσεις όχι μόνο στη ζωή των ανθρώπων αλλά και στη ζωή της πανίδας και της χλωρίδας στην επικράτεια. Η δεύτερη ομάδα των μηχανικών κτιρίων είναι η κατασκευή σιδηροδρομικών και κατασκευών σχοινιών. Αυτά τα κτίρια αμφισβητούν τον εδαφικό σχεδιασμό και τη διαδικασία εξουσιοδότησης και είναι επίσης σημαντικά ακριβό από την προοπτική της οικοδόμησης νέων διαδρομών. Η τρέχουσα πρόκληση με πολυεθνική σημασία είναι η ανάγκη για οικοδόμηση σιδηροδρομικών διαδρόμων υψηλής ταχύτητας. Αυτή η περιοχή περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό των κομματιών τραμ. Για μια καλύτερη φαντασία των κτιρίων της μηχανικής από αυτόν τον τομέα, θα δώσω ορισμένους τύπους κτιρίων αναφοράς, οι οποίοι, για παράδειγμα, οι σιδηροδρομικοί διακόπτες, τα συσσωματώματα μεταγωγής, οι δομές της σιδηροδρομικής επιχείρησης και η άνω, κτίριο και η επισκευή σιδηροδρομικών πλευρών και η σιδηροδρομική διέλευση. Οι οδοί σχοινιού που περιλαμβάνουν αυτή την ομάδα των μηχανικών κτιρίων είναι μια ομαλή ή κυκλική φύση, όπου είναι ένα φορτίο ή στοιχείο τάσης του σχοινιού. Για εμάς, τα καλωδιακά αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται σε ορεινά θέρετρα, αλλά και στη Μπρατισλάβα Κολίμπβα. Το διάδρομο απαιτείται για την ασφαλή γραμμή κατεύθυνσης. Αυτό καθορίζει το kadiáľ θα τραβηχτεί από το σχοινί για να μετακινηθεί. Σύμφωνα με τον διάδρομο οδήγησης, γνωρίζουμε τα τελεφερίκ και αμετάβλητα. Το σχοινί φορέα του καλωδίου ανάρτησης διεξάγεται μεταξύ των δύο σταθμών και υποστηρίζεται από πολλαπλή υποστήριξη ανάλογα με την ανακούφιση του εδάφους. Τα οχήματα αναστέλλεται στο σχοινί στήριξης μέσω των οποίων το υλικό ή οι άνθρωποι από το σταθμό της κοιλάδας μεταφέρονται στην κορυφή. Ο μη βιώσιμος διάδρομος καλωδίων είναι, για παράδειγμα, ένα τελεφερίκ εδάφους που μετακινείται κατά μήκος της διαδρομής (π.χ. καλώδιο γης στο Hrebienok, ένα συρματόσχοινο στο Petřín στην Πράγα). Ο πιο εκτεταμένος ασυνεμένος διάδρομος σχοινιού είναι ένα γνωστό σκι ανελκυστήρες σε διάφορα σκι θέρετρα. Η τρίτη ομάδα των μηχανικών κτιρίων είναι η κατασκευή διαδρομών απογείωσης και προσγείωσης και που ανήκουν σε κομμάτια κύλισης. Είναι ένας κατάλληλος κατασκευαστής-τεχνικά τροποποιημένος τομείς όπου τα αντικείμενα και οι εγκαταστάσεις είναι χτισμένες με μειώσεις, προσγείωση, κύλιση, προστασία και θεραπεία αεροσκαφών. Αυτά συμπληρώνονται κατάλληλα από χώρους για μηχανικές εργασίες για τον εξοπλισμό του αέρα, τις περιοχές των επιχειρήσεων και των αποθηκών αλλά και για τους χώρους εκκαθάρισης επιβατών και φορτίου. Το σύστημα αεροσκαφών μεταφοράς μπορεί να διαμορφωθεί από μία ή περισσότερες διαδρομές απογείωσης και προσγείωσης. Το σύστημα διαδρόμου επηρεάζει την ικανότητα του σχετικού αερολιμένα. Το μήκος της διαδρομής απογείωσης και λειτουργίας καθορίζεται φάσμα τύπων αεροσκαφών που μπορούν να προσγειωθούν στο αεροδρόμιο ή από το αεροδρόμιο για να απογειωθεί. Το σύστημα τροχιάς επηρεάζει το χρόνο κατά τον οποίο το επίπεδο μετακινείται μεταξύ της επιφάνειας αναχώρησης και της περιοχής απογείωσης και προσγείωσης. Η τέταρτη ομάδα κτιρίων μηχανικής περιλαμβάνει γέφυρες, υπερέπητες, σήραγγες, ανταλλαγές και υπόγειες αρχές. Το αντικείμενο της γέφυρας είναι μέρος των επικοινωνιών που αντικαθιστούν το φυσικό σώμα της σε ένα μέρος που ξεπερνά το τεχνητό ή το φυσικό εμπόδιο στη γέφυρα. Με τον τύπο γεφύρωσης, μπορούμε να διαιρέσουμε τις γέφυρες σε γέφυρες, παντόφλες και πεζοδρόμια. Γέφυρα Κατανοούμε ένα αντικείμενο γέφυρας που είναι μεγαλύτερο από δύο μέτρα και χρησιμοποιείται για τη μετατροπή δρόμων, επικοινωνιών σωληνώσεων ή σκοπών κατασκευής-συναρμολόγησης. Εάν το αντικείμενο γέφυρας είναι μικρότερο από δύο μέτρα, το ονομάζουμε ένα εμπόριο. Η πεζογέφυρα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον πεζόδρομο ή ως αναθεώρηση ή επικοινωνία υπηρεσιών στις γέφυρες. Εξακολουθώ να δίνω ένα χαρακτηριστικό από ένα πολύ μεγάλο και λεπτομερές ζήτημα γεφυρών, τουλάχιστον το βασικό τεχνικό περιεχόμενο όλων των γέφυρων από τα κτίρια της μηχανικής. Το καθήκον τους είναι να μεταφερθούν το δικό του βάρος και ένα στατικό ή δυναμικό βάρος που μπορεί να δράσει για οποιαδήποτε γέφυρα. Κάθε γέφυρα για βασική απλούστευση έχει: - Γέφυρα πάνω, που μεταδίδει όχι μόνο το δικό τους βάρος, αλλά και τις επιδράσεις των λεγόμενων. Τυχαία φορτία φορτίου με τα οποία βρίσκεται σε άμεση επαφή στη δομή στήριξης. - Η δομή στήριξης μεταφέρει το βάρος του και το φορτίο του ανώτερου κτιρίου γέφυρας. - Η κατώτατη δομή μεταδίδει το φορτίο από ολόκληρη τη γέφυρα στο έδαφος θεμελίωσης. Η πέμπτη ομάδα κτιρίων μηχανικής περιλαμβάνει λιμάνια, κανάλια κολύμβησης, επεξεργασία υδατοδιαλυτών, φράγματα και διαχωρίζοντα και άρδευση και κτίρια διυσίας. Αυτός ο τύπος μηχανικών κτιρίων περιλαμβάνει κατασκευαστικά έργα κατασκευής, η οποία είναι ο κανονισμός ή η επιρροή των υδρολογικών συνθηκών, ώστε να μην υπάρχει τυχαία ή συστηματική ζημία στην ιδιοκτησία για την ασφαλή και αποτελεσματική οικονομία στη χώρα και να δημιουργηθούν συνθήκες συγκράτησης νερού τη χώρα και ως εκ τούτου αποτελεσματικότερη χρήση. Όλες οι παρεμβάσεις τέτοιων μηχανικών κτιρίων πρέπει να εξασφαλίζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη της επικράτειας, αλλά και να εξασφαλίσουν την παραγωγή ενέργειας από τους φυσικούς πόρους των ανανεώσιμων πηγών. Το πιο διάσημο τέτοιο κομμάτι στη Σλοβακία είναι η υδραυλική εργασία του Gabčíkovo. Η έκτη ομάδα κτιρίων μηχανικής περιλαμβάνει κατασκευή απομακρυσμένων και τοπικών αερίων, νερού, ηλεκτρικής ενέργειας, δικτύων επικοινωνιών, ιστιοφόρων σε αυτούς, εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων και σταθμοί μετασχηματισμού. Αυτή η ομάδα πρέπει να σημειωθεί ότι για περαιτέρω ακριβείς προορισμούς, τα κτίρια μηχανικών μπορούν να χωριστούν σε απομακρυσμένες σωληνώσεις, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτρική διανομή και τοπική διανομή σωληνώσεων και καλωδίων. Η θεμελιώδης διαφορά αφορά τους νομοθετικούς-τεχνικούς όρους κατασκευής και την πολυπλοκότητα που προκύπτει, είτε κατά το σχεδιασμό κτιρίων αλλά και στην εφαρμογή τους. Η έβδομη ομάδα των μηχανικών κτιρίων είναι κτίρια εξόρυξης και κατασκευή εξοπλισμού εξόρυξης. Η οικοδόμηση αυτών των κτιρίων ρυθμίζεται αυστηρά. Οι επιπτώσεις τους που επηρεάζουν το περιβάλλον είναι μεγάλες. Ως εκ τούτου, η εξουσιοδότησή τους είναι πολλαπλάσια και χρονοβόρα. Οι πιο σημαντικοί χώροι μας περιλαμβάνουν Banska Stiavnica και Kremnica. Είναι δυνατόν να εξοικειωθούν μόνο στις τρέχουσες δραστηριότητες στην οικοδόμηση κτιρίων εξόρυξης, αλλά και με την ιστορία τους σε θεματικά μουσεία. Η όγδοη ομάδα των μηχανικών κτιρίων είναι η κατασκευή ενεργειακού εξοπλισμού, αποτεφρωτήρων αερίου και αποβλήτων. Θα θέλαμε να δείξουμε ότι η κατασκευή του ενεργειακού εξοπλισμού κατευθύνεται προς το παρόν για την αύξηση της αποτελεσματικότητάς τους, έτσι ώστε η ηλεκτρική ενέργεια να παράγεται από την πλεονάζουσα θερμότητα και έρχεται στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Μια παρόμοια αρχή είναι επίσης στους μόνο δύο αποτεφρωτήρες αποβλήτων στη Σλοβακία (Μπρατισλάβα, Košice), όπου η θερμότητα και η ηλεκτρική ενέργεια παράγονται με αποτέφρωση υπό τους όρους και αυστηρούς έλεγχο και επομένως προκύπτουν από τη διάθεση των αποβλήτων. Η ένατη ομάδα των μηχανικών κτιρίων περιλαμβάνει κτίρια για την επεξεργασία και την αποθήκευση πυρηνικών αποβλήτων. Είναι πολύ συγκεκριμένα κτίρια των οποίων η κατασκευή ελέγχεται και παρακολουθείται όχι μόνο από τις δημόσιες αρχές αλλά και σε διεθνείς οργανισμούς. Λόγω οποιωνδήποτε διαταραχών και οι συντριβές θα μπορούσαν να έχουν τις συνέπειες που θα υπερέβαιναν τα όρια του κράτους. Ολόκληρος ο κύκλος ζωής μιας τέτοιας κατασκευής παρακολουθείται στενά και η μη συμμόρφωση με τα στοιχειώδη μέτρα επιβάλλεται. Το πιο διάσημο κτίριο που πέφτει μέσα στη δέκατη ομάδα κτιρίων μηχανικής - κτίρια χημικού εξοπλισμού και διυλιστηρίων είναι η Slovnaft. Αυτό δεν είναι πολύ χαρούμενος που βρίσκεται στην άκρη της πρωτεύουσας της Μπρατισλάβα, αλλά αυτό που είναι χειρότερο, οπότε είναι ο κίνδυνος της θέσης της στα σύνορα της μεγαλύτερης δεξαμενής πόσιμου νερού, σε ένα νησί Rivet. Τα κτίρια της μηχανικής περιλαμβάνουν επίσης κτίρια βαριάς βιομηχανίας, καθιστώντας ψηλούς φούρνους, κυλινδρικά και χυτήρια. Είναι μια άλλη αυτόνομη ομάδα κτιρίων μηχανικής που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ποιότητα του περιβάλλοντος σε όλη την ευρύτερη περιοχή. Για τη φαντασία, το πιο διάσημο κτίριο από αυτή την ομάδα είναι η διαφυγή και οι ιότρανες σιδήρου στο Košice. Μια άλλη ομάδα μηχανικών κτιρίων αποκαλύπτεται αθλητικά μαθήματα, αυτοκινητοβιομηχανία, μοτοσικλέτα και ποδήλατο, γήπεδα γκολφ. Σε αυτή την ομάδα περιλαμβάνονται κτίρια για να εξασφαλίσουν ενεργές ανάγκες του πληθυσμού. Η ευαίσθητη διευθέτηση αυτών των κτιρίων στη φύση είναι η μόνη δυνατότητα βιώσιμης ανάπτυξης. Τα τελευταία χρόνια στη Σλοβακία, τα κτίρια θα μπορούσαμε επίσης να δούμε μόνο στο εξωτερικό, εννοώ, για παράδειγμα, έναν αυτοκινητοβιομηχανικό αγωνιστικό διάδρομο Σλοβατά με το φίλτρο καρυδιάς ή σε διάφορα γήπεδα γκολφ στη Σλοβακία. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, υπάρχει μια ομάδα μηχανικών κτιρίων, που διεξάγεται στην κατασκευή ψυχαγωγικών και ξεκούρασης, ζωολογικών και βοτανικών κήπων. Τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των ψυχαγωγικών πάρκων επικεντρώθηκε στη χρήση θερμικών πηγών, τα λεγόμενα aquaparks αυξήθηκαν σημαντικά. Με την αύξηση της ποιότητας και της διαθεσιμότητάς τους, η δυνατότητα ψυχαγωγικής χρήσης εξασφαλίζεται από μια ευρεία ομάδα πληθυσμού. Αντίθετα, οι ζωολογικοί και βοτανικοί κήποι επικεντρώνονται στον εκσυγχρονισμό και την αποτελεσματικότητα της χρήσης καθορισμένης γης, καθώς η δυνατότητα απόκτησης άλλων γαιών εμποδίζει περισσότερη ανάπτυξη αυτής της περιοχής. Η τελευταία ομάδα κτιρίων μηχανικής είναι απόβλητοι χώροι υγειονομικής ταφής και άλλα κτίρια μηχανικής που δεν περιλαμβάνονται σε προηγούμενες ομάδες. Εδώ θα αγγίζαμε κτίρια αποθήκευσης αποβλήτων, η οποία εξακολουθεί να είναι ο πιο ενοχλητικός τρόπος καταγραφής με αυξανόμενο σχηματισμό αποβλήτων. Οι προσπάθειες για τη διαχωρισμό των αποβλήτων και η διαλογή της για την επαναχρησιμοποίηση εξακολουθούν να είναι ανεπαρκείς. Η αποθήκευση αποβλήτων δεν είναι πλέον από το μεσοπρόθεσμο ταξίδι και επομένως είναι απαραίτητο να μειωθεί σημαντικά η ποσότητα του και ταυτόχρονα εκσυγχρονίζει την τεχνολογία για την καύση και άλλη χρήση ενέργειας.