Υπηρεσίες
Τιμοκατάλογοι
Πως δουλεύει
Καλώς ήρθατε στο Wilio! Βλέπετε το Wilio ως μη εγγεγραμμένος πελάτης
Μεταβείτε σε επαγγελματίες
Πλοήγηση
Υπηρεσίες
Λίστα τιμών
Σχετικά με την εφαρμογή
Κατεβάστε την εφαρμογή
Πώς λειτουργεί
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε
Επικοινωνήστε μαζί μας
Σχετικά με το Wilio
Συνδεθείτε
Καλώς ήρθατε στο Wilio! Βλέπετε το Wilio ως μη εγγεγραμμένος πελάτης
Μεταβείτε σε επαγγελματίες
Πλοήγηση
Υπηρεσίες
Λίστα τιμών
Σχετικά με την εφαρμογή
Κατεβάστε την εφαρμογή
Πώς λειτουργεί
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε
Επικοινωνήστε μαζί μας
Σχετικά με το Wilio
Συνδεθείτε

Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής

Αναζητάτε έναν ειδικό στις υπηρεσίες Η/Υ και πληροφορικής; Έχουμε 8.398 παρόχους σε αυτήν την κατηγορία. Αποστολή ερωτήματος.

Ξεκίνα
33.308 εγγεγραμμένους επαγγελματίες
90.082 λυμένα έργα
4.8 από τις 5 Μέση αξιολόγηση των εμπειρογνωμόνων μας
226 512 Εγκαταστάσεις εφαρμογής
Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής

Χρειάζεστε έναν υπολογιστή και υπηρεσία; Το Wilio θα σας βοηθήσει να βρείτε ειδικούς ποιότητας στη δημιουργία και το σχεδιασμό ιστοσελίδων, εφαρμογών και ανάπτυξης λογισμικού. Το κόστος διαχείρισης δικτύων και υπολογιστών εξαρτάται συνήθως από το εύρος των υπηρεσιών. Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες: διαχείριση, ενσωμάτωση πρόσθετων σχολίων, συμβουλές που παρέχονται από έναν από τους ειδικούς μας 8.398 στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Δείτε επίσης:Τιμές
33.308 εγγεγραμμένους επαγγελματίες
90.082 λυμένα έργα
4.8 από τις 5 Μέση αξιολόγηση των εμπειρογνωμόνων μας
226 512 Εγκαταστάσεις εφαρμογής
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΤι πρέπει να ξέρετε

Συχνές ερωτήσεις Παρόμοιες ερωτήσεις είναι συχνά παρόμοιες με την υποστήριξη της πληροφορικής. Επομένως, έχουμε συντάξει μια λίστα με τις συνήθεις ερωτήσεις και τις λύσεις τους για να σας βοηθήσουν με τους υπολογιστές σας. Εάν κάνετε κλικ στα αριστερά, θα βρείτε τις πιο συχνά απαντήσεις από αυτό. Ποιες είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον υπολογιστή σας; Ο υπολογιστής μου δεν θέλει να ενεργοποιήσει τι να κάνει; Πρώτα απ 'όλα, ελέγξτε το καλώδιο τροφοδοσίας και βεβαιωθείτε ότι συνδέεται με το ηλεκτρικό βύσμα. Επίσης, όταν χρησιμοποιείτε το καλώδιο επέκτασης, βεβαιωθείτε ότι συνδέεται στο βύσμα και ο διακόπτης στο καλώδιο επέκτασης είναι ενεργοποιημένος. Ορισμένα καλώδια επέκτασης διαθέτουν ενσωματωμένο διακόπτη κυκλώματος - ένα κόκκινο ή μαύρο κουμπί που βρίσκεται δίπλα στον διακόπτη. Πατήστε το διακόπτη κυκλώματος για να επαναφέρετε την επέκταση, η οποία μπορεί να λύσει το πρόβλημά σας. Τι να κάνετε εάν ο υπολογιστής μου σταματήσει να λειτουργεί; Υπάρχουν πολλές επιλογές για τον οποίο ο υπολογιστής σας έχει σταματήσει να εργάζεται και "κατεψυγμένο". Πιθανότατα δεν θα μπορέσετε να συμβουλεύσετε με αυτό. Τα προγράμματα υπολογιστών βρίσκονται ήδη σε ένα τέτοιο επίπεδο, ότι η χρήση βασικών προγραμμάτων απαιτεί συχνά για τους χρήστες τους. Εάν σταματήσετε να απαντήσετε στο πληκτρολόγιο στον υπολογιστή σας, η καλύτερη λύση είναι να προσπαθήσετε να κάνετε επανεκκίνηση του υπολογιστή σας. Τι να κάνετε αν ο Hardisk δεν λειτουργεί; Όπως και με πολλά άλλα προβλήματα με έναν υπολογιστή, το πρώτο βήμα που πρέπει να προσπαθήσετε είναι να κάνετε επανεκκίνηση του υπολογιστή σας. Επανεκκινήστε το αν το Hardisk είναι πραγματικά κατεστραμμένο. Εάν το σφάλμα είναι σε αυτό, ο υπολογιστής σας πιθανότατα δεν θα αποτύχει να επανεκκινήσει σωστά. Σε αυτή την περίπτωση, επικοινωνήστε με την επαγγελματική εξυπηρέτηση, οι ειδικοί θα λύσουν ένα πρόβλημα για εσάς. Η οθόνη μου έχει μια μαύρη οθόνη τι να κάνει; Ελέγξτε ότι η οθόνη είναι πραγματικά ενεργοποιημένη. Εάν δεν υπάρχει φως ισχύος (πράσινο ή πορτοκαλί) στον υπολογιστή σας, δοκιμάστε να πατήσετε το κουμπί ON και περιμένετε μέχρι να ανάψει. Εάν ο υπολογιστής σας έχει ενεργοποιηθεί, η οθόνη έλαμψε, αλλά απομακρύνεστε από αυτό και μετά την επιστροφή της οθόνης ήταν μαύρη, σημαίνει ότι ο υπολογιστής βρίσκεται σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας. "Ξυπνάτε" πατώντας το ποντίκι ή οποιοδήποτε πλήκτρο στο πληκτρολόγιο. Ταυτόχρονα, βεβαιωθείτε ότι η οθόνη είναι σωστά συνδεδεμένη στο πίσω μέρος του υπολογιστή. Τι να κάνετε εάν η εικόνα στην οθόνη είναι θολή ή μετατοπισμένη; Εάν το καλώδιο είναι κακώς εμπλακεί ή έχει υποστεί ζημιά από το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια θολή εικόνα στην οθόνη. Αποσυνδέστε το καλώδιο βίντεο από το πίσω μέρος του υπολογιστή και ελέγξτε ότι τα άκρα του δεν λυγίζουν, καίγονται ή σπάνε. Εάν όλα είναι καλά, τοποθετήστε ξανά το καλώδιο στην οθόνη. Εάν το καλώδιο δεν έχει ρυθμιστεί στη σωστή θέση, οι κάθετες ή οριζόντιες γραμμές μπορούν να εμφανιστούν γρήγορα ή αργά στην οθόνη. Η οθόνη παρακολούθησης μοιάζει να κυλήσει. Μια παραμορφωμένη εικόνα στην οθόνη μπορεί επίσης να προκαλέσει ισχυρές ηλεκτρομαγνητικές συχνότητες που προκαλούν παρεμβολές εικόνας. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν ομιλητές, ανεμιστήρες ή άλλες συσκευές που έχουν ένα ενοχλητικό μαγνητικό πεδίο. Τι να κάνετε εάν εμφανιστεί ένα μήνυμα "χωρίς σήμα" στην οθόνη; Βεβαιωθείτε ότι η οθόνη είναι σωστά συνδεδεμένη στο πίσω μέρος του καθώς και στο πίσω μέρος του κιβωτίου υπολογιστή. Αν νομίζετε ότι η οθόνη είναι σωστά συνδεδεμένη, βεβαιωθείτε ότι ένα από τα καλώδια δεν έχει κυκλοφορήσει. Αποσυνδέστε όλα τα καλώδια από το πίσω μέρος της οθόνης που μπορείτε. Κάθε καλώδιο εκτός από τα δεδομένα θα πρέπει απλά να αποσυνδέσετε. Στη συνέχεια, αποσυνδέστε το καλώδιο δεδομένων από το πίσω μέρος του κιβωτίου υπολογιστή και επανασυνδεθείτε. Βεβαιωθείτε ότι συνδέεται σταθερά στον υπολογιστή. Τα περισσότερα κουτιά υπολογιστών έχουν στο πίσω μέρος του λεγόμενου. Βίδες που μπορούν να εισαχθούν υποδοχές και στη συνέχεια να τα εξασφαλίσουν με βίδες. Τι να κάνετε αν εμφανιστούν τα μαύρα σύνορα στην οθόνη της οθόνης; Η οθόνη Monitor θα σταματήσει αυτόματα να προσαρμόζεται στη σωστή ανάλυση εάν το μεταβλήσετε πρόσφατα. Μπορείτε να ρυθμίσετε την ανάλυση οθόνης για να το επεξεργαστείτε στην αρχική του ρύθμιση ή να προσαρμόσετε το μέγεθος του χειροκίνητα. Οι ρυθμίσεις χειρωνακτικής παρακολούθησης ποικίλλουν ανάλογα με τους μεμονωμένους υπολογιστές. Μπορείτε να ρυθμίσετε χειροκίνητα το πλάτος και το ύψος εικόνας στην οθόνη. Ο τρόπος με τον οποίο επεξεργάζεστε στο εγχειρίδιο πληροφοριών οθόνης. Γιατί το ποντίκι του υπολογιστή πετάξει την οθόνη μου; Ο οπτικός μηχανικός ποντίκι του χρήστη (πιο συνηθισμένος τύπος ποντικιού υπολογιστή για επιτραπέζιους υπολογιστές) πιθανότατα έχει ήδη συμβεί η κατάσταση στην οποία το ποντίκι μετακινήθηκε χαϊτιστικά γύρω από την οθόνη. Αυτό το λεγόμενο. Η κίνηση που φέρουν ποντίκι από την οθόνη προκαλείται συχνότερα από τη ρύπανση του. Εάν έχετε καθαρίσει το ποντίκι, αλλά τα προβλήματα επιμένουν με αυτό σημαίνει ότι προφανώς έχει υποστεί ζημιά. Εάν το βρείτε πραγματικά εάν συνδέσετε το ποντίκι σε άλλη συσκευή. Εάν το ποντίκι πετάει το συνδεδεμένο ακόμα και μετά τη σύνδεση σε άλλο υπολογιστή, σας συνιστούμε να την αντικαταστήσετε. Τι γίνεται αν ο τροχός του ποντικιού λειτουργεί εσφαλμένος; Εάν χρησιμοποιείτε οποιαδήποτε έκδοση των Microsoft Windows και ο τροχός δεν λειτουργεί σωστά, δοκιμάστε να ανοίξετε το φάκελο Ιδιότητες ποντικιού στις ρυθμίσεις. Βρείτε το φάκελο μετά το άνοιγμα του πίνακα ελέγχου, κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο του ποντικιού. Πώς να καθαρίσετε το πληκτρολόγιο; Τα κουμπιά διατίθενται μόνο στο πληκτρολόγιο. Έτσι, αν χρειαστεί να καθαρίσετε το πληκτρολόγιο, αρκεί να τα αφαιρέσετε με ένα μαχαίρι ή άλλο πιο έντονο λεπτό αντικείμενο. Μπορείτε να καθαρίσετε σαφώς το πληκτρολόγιο και τα μεμονωμένα πλήκτρα κατά την εξαγωγή. Ωστόσο, θυμηθείτε πού ανήκουν τα μεμονωμένα πλήκτρα! Πώς μπορώ να εκτελέσω τη λειτουργία έκτακτης ανάγκης στον υπολογιστή σας; Για να ξεκινήσετε τη λειτουργία έκτακτης ανάγκης των Windows 7 ή Windows 10, πατήστε F8 όταν ξεκινάτε τον υπολογιστή σας. Αυτό θα σας φτάσει στο μενού Advanced Windows Options. Χρησιμοποιήστε το βέλος στο πληκτρολόγιο για να μεταβείτε στη λειτουργία έκτακτης ανάγκης και επιβεβαιώστε με το ENTER. Δεν μπορώ να διαγράψω ένα αρχείο επειδή χρησιμοποιεί τα Windows για να κάνει; Κλείστε όλα τα προγράμματα που ξεκινούν στον υπολογιστή σας και δοκιμάστε να διαγράψετε το αρχείο. Εάν αντιμετωπίσετε το ίδιο πρόβλημα ακόμα και αφού κλείσετε όλα τα προγράμματα λειτουργίας, μεταβείτε σε ασφαλή λειτουργία και διαγράψτε αρχεία. Πώς μπορώ να ενημερώσω τον υπολογιστή σας στα Microsoft Windows; Εάν χρησιμοποιείτε το Microsoft Windows 7, Windows 10, ή στη μεταγενέστερη έκδοση του συστήματος, έχετε άδεια ενημέρωσης Microsoft Windows (σε ορισμένες περιπτώσεις και ενημέρωση του COTCOUNT PARTNARKING) χρησιμοποιώντας τα πιο πρόσφατα προγράμματα οδήγησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Microsoft. Τα βουνά είναι υπολογιστές που έχουν ρυθμιστεί ώστε να ενημερώνονται αυτόματα, ως ξαφνικά διαθέσιμη νεότερη έκδοση συστήματος. Είναι ασφαλές να απενεργοποιήσετε τον υπολογιστή σας με τα Windows; Εάν δεν υπάρχουν προβλήματα κατά τη χρήση του υπολογιστή σας, οι χρήστες δεν πρέπει να απενεργοποιούν ή να επανεκκινήσουν τον υπολογιστή μέσω του κουμπιού λειτουργίας εάν τα Windows εξακολουθούν να λειτουργούν. Η Microsoft συμπεριλάμβανε τη λειτουργία τερματισμού λειτουργίας στο σύστημά σας λόγω όλων των απαραίτητων βημάτων για την ασφάλεια από τον υπολογιστή. Οι εκδόσεις των Microsoft Windows ελέγχουν τη λειτουργία του υπολογιστή και απενεργοποιήστε ασφαλώς το. Πώς μπορώ να επαναφέρω τα αρχεία στο φάκελο του καλαθιού; Ανοίξτε το φάκελο καλαθιού που βρίσκεται στην επιφάνεια εργασίας χρησιμοποιώντας διπλό κλικ. Όλα τα διαγραμμένα αρχεία εμφανίζονται στο φάκελο. Επισημάνετε τα αρχεία στο καλάθι που θέλετε να επαναφέρετε. Κάντε δεξί κλικ για να επιλέξετε Επαναφορά. Τι να κάνω αν δεν μπορώ να στείλω ή να λάβω μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος στο Internet και δεν συμβαίνει λόγω κακής σύνδεσης. Επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών Internet ή τον διαχειριστή δικτύου WiFi. Γιατί δεν μπορώ να δεχτώ e-mail με συνημμένα; Εάν το κουτί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι γεμάτο με ληφθέντα μηνύματα ή έχετε περιορισμένο, μόνο λίγους χώρους αποθήκευσης megabyte, δεν θα μπορείτε να δεχτείτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τα συνημμένα. Εάν δεν λαμβάνετε μηνύματα με συνημμένα, οι αποστολείς θα ενημερωθούν για ένα πρόβλημα με ένα γεμάτο e-mailbox ή το υπέρβαση του μεγέθους αρχείου. Δεδομένου ότι οι ιοί υπολογιστές επεκτείνονται συχνότερα από τη λήψη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πολλοί πάροχοι προγραμμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύονται από τη λήψη ορισμένων ομφαλών αρχείων πριν από τη λήψη και την επέκταση των ιών. Για παράδειγμα, το Microsoft Outlook προστατεύει τους χρήστες εμποδίζοντας ορισμένους τύπους αρχείων με συνημμένα. Επιτρέπονται τα κενά κατά την εισαγωγή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Όπως και με τις διευθύνσεις URL του Διαδικτύου, τα κενά δεν εγγράφονται σε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ωστόσο, τα ονόματα των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να χωριστούν με κουκκίδες. Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το όνομα John Smith μπορεί να έχει δημιουργημένο λογαριασμό - [email protected] ή john.s. @ pridlad.com. Σημείωση, δεν υπάρχουν κενά για λογαριασμό οποιουδήποτε από τους λογαριασμούς. Τι συμβαίνει αν ο εκτυπωτής μου σπρώχνει θολή; Εάν χρησιμοποιείτε τον ακατάλληλο τύπο χαρτιού, μπορεί να συμβεί ότι οι τυποποιημένες σελίδες θα είναι θολές, άνισα τυπωμένες, με ένα στραβό κείμενο ή να τιμωρήσει το χρώμα στις άκρες του χαρτιού. Ο εκτυπωτής σας μπορεί επίσης να σπρώξει θολές επίσης λόγω της έντυπης κεφαλής φράζει. Κάθε σύγχρονος εκτυπωτής έχει τα δικά της τακτοποίηση καθαρισμού κεφαλής, αυτόματη δοκιμή ή εκτύπωση διαγνωστικών που μπορούν να εκτελεστούν για τον έλεγχο της καθαρότητας κεφαλής εκτύπωσης στον εκτυπωτή ή σε άλλες συσκευές που χρησιμοποιούνται για την εκτύπωση. Πώς μπορώ να διορθώσω το μπλοκαρισμένο χαρτί στον εκτυπωτή; Απενεργοποιήστε τον εκτυπωτή. Ελέγξτε το δίσκο, τοποθέτηση στην οποία βρίσκεται το χαρτί εκτύπωσης. Εάν το κολλημένο χαρτί είναι ορατό, διαγράψτε το χειροκίνητα. Επιλέξτε όλα τα χαρτιά που μπορεί να κολλήσουν στον εκτυπωτή από το δίσκο. Εάν δεν μπορείτε να αφαιρέσετε το χαρτί τραβώντας έξω, ανοίξτε τον εκτυπωτή για πρόσβαση σε δοχεία μελάνης ή τόνερ εκτυπωτή και αφαιρέστε το χαρτί από εδώ. Μετά την αφαίρεση του λανθάνοντος χαρτιού, ο εκτυπωτής μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά. Πώς θα εγκαταστήσω τον εκτυπωτή αν χάσω τη δισκέτα εγκατάστασης; Εάν εγκαθιστάτε τον εκτυπωτή που στερείται του δίσκου εγκατάστασης, δεν είναι ευτυχώς ένα τέτοιο πρόβλημα όπως μπορεί να εμφανιστεί αρχικά. Δεν χρειάζεται να περιμένετε την εγκατάσταση έως ότου ο νέος δίσκος θα σας στείλει ένα νέο δίσκο. Κάθε κατασκευαστής εκτυπωτή και υλικού παρέχει αυτήν τη στιγμή πρόσβαση στο πρόγραμμα λογισμικού και στο πρόγραμμα οδήγησης που αποτελούν μέρος των μεταφορών τους προϊόντων. Τι να κάνω αν δεν μπορώ να συνδεθώ στο δίκτυο; Βεβαιωθείτε ότι το καλώδιο τροφοδοσίας είναι σωστά συνδεδεμένο στο πίσω μέρος του υπολογιστή. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι οι λυχνίες LED φωτίζονται σωστά κατά τον έλεγχο της σωστής σύνδεσης καλωδίου δικτύου. Οι κάρτες δικτύου με λυχνία LED συνήθως δείχνουν ότι η κάρτα είναι συνδεδεμένη και λαμβάνει ένα σήμα. Η αναβοσβήνει το πράσινο φως σημαίνει γενικά τη λήψη ή την αποστολή δεδομένων. Πώς μπορώ να βρω τη μονάδα δίσκου δικτύου μου; Ανοίξτε το Microsoft Explorer. Στον εξερευνητή, κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού Εργαλεία και στη συνέχεια για να βρείτε μια μονάδα δίσκου δικτύου. Ως επιλογή αναζήτησης, εισαγάγετε μια μονάδα δικτύου ή υπολογιστή δικτύου. Εάν το όνομα της συσκευής σας είναι π.χ. "Ελπίδα", εισάγετε "ελπίδα" για να αναζητήσετε αυτόν τον υπολογιστή. Για να αναζητήσετε ένα φάκελο στον υπολογιστή σας, όπως φάκελο MP3, πληκτρολογήστε "ελπίδα mp3". Για να συνδεθείτε σε έναν υπολογιστή ή μονάδα δικτύου, θα πρέπει να εισαγάγετε το όνομα χρήστη ή τα δεδομένα σύνδεσης. Πώς μπορώ να βρω το όνομα της συσκευής μου; Κάντε δεξί κλικ στον υπολογιστή μου και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Ιδιότητες. Στις ιδιότητες, κάντε κλικ στην καρτέλα Όνομα υπολογιστή. Αφού ανοίξετε αυτόν τον φάκελο, θα εμφανιστεί το όνομα της συσκευής και την προδιαγραφή της. Κάντε κλικ στην επιλογή Μετονομασία Αυτός ο υπολογιστής για να αλλάξετε το όνομα ή την προδιαγραφή της συσκευής. Τι είναι ένας ιός υπολογιστών; Ένας ιός υπολογιστών είναι ένα πρόγραμμα λογισμικού που δημιουργήθηκε για να αμφισβητήσει τον υπολογιστή σας, να επεκταθεί στα προγράμματά του και να καταστρέψει τα δεδομένα χρήστη. Οι προγραμματιστές λογισμικού έχουν αναπτύξει προγράμματα προστασίας από ιούς που βοηθούν στην προστασία τους από την πρόκληση του ιού. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πολλοί υπολογιστές δεν έχουν ενσωματωμένα προγράμματα προστασίας από ιούς και αντίστροφα, σε ορισμένους υπολογιστές, τα προγράμματα προστασίας από ιούς προεγκατεστούν, αλλά η εγκυρότητά τους λήγει μετά από 90 ημέρες. Τα Windows διαθέτουν ένα πρόγραμμα προστασίας από ιούς; Όλα τα Windows - Windows 7 και τα Windows 10, περιλαμβάνουν προεγκατεστημένο πρόγραμμα προστασίας από ιούς. Μπορεί να βλάψει το υλικό υπολογιστών του ιού; Δεν. Οι ιοί υπολογιστών βασίζονται στον κωδικό λογισμικού του οποίου ο κύριος στόχος είναι να διαδώσει τον ιό σε αρχεία υπολογιστών και άλλους υπολογιστές. Προκαλεί τη διαγραφή αρχείων και προβλημάτων δεδομένων δεδομένων. Εάν διαθέτετε πρόβλημα συσκευής υλικού, όπως ένας εκτυπωτής, κάρτα γραφικών, ηχητική κάρτα, κλπ., Το πρόβλημα δεν προκαλεί ιό υπολογιστή. Θα αφαιρέσω έναν ιό υπολογιστή εάν διαμορφώσουμε ή διαγράψουμε το σκληρό σας έντυπο; Εάν ο υπολογιστής σας επιτέθηκε σε έναν ιό, μορφοποίηση ή διαγραφή της μονάδας σκληρού δίσκου και επανεκκινήστε το σχεδόν πάντα καθαρό κάθε τύπο ιού. Θυμηθείτε, ωστόσο, ότι τα αρχεία αντιγράφων ασφαλείας μπορούν επίσης να περιέχουν έναν ιό καθώς και άλλα μέσα και μονάδες που συνδέονται με τον υπολογιστή. Εάν ο υπολογιστής σας είναι συνδεδεμένος σε άλλο υπολογιστή του οποίου το δίκτυο είναι κλειστό ή ο ιός αποθηκεύεται σε έναν υπολογιστή με διαφορετικό τύπο λογισμικού από αυτό. Ο υπολογιστής μπορεί να επιτεθεί ξανά με έναν ιό. Το ίδιο ισχύει και αν ο υπολογιστής δεν προστατεύεται αρκετά. Πώς μπορώ να καταργήσω τα δεδομένα αναζήτησης στο Internet; Ανοίξτε το πρόγραμμα περιήγησης και κάντε κλικ στο εικονίδιο Εργαλείο (εμφανίζεται επίσης ως ένας μικρός τροχός γραναζιών στο επάνω αριστερό έτος). Στη συνέχεια, μεταβείτε στο πλαίσιο ασφαλείας και επιλέξτε Κατάργηση ιστορικού περιήγησης. Αυτό θα διαγράψει τα δεδομένα αναζήτησης στο πρόγραμμα περιήγησης. Εάν χρησιμοποιείτε το Google Chrome, μεταβείτε στα επόμενα εργαλεία και επιλέξτε Διαγραφή δεδομένων προβολής. Οι χρήστες του Firefox μπορούν να πάνε στην ιστορία και να επιλέξουν να διαγράψουν το πρόσφατο ιστορικό.